دوره آیتم سازی

معرفی دوره

یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای رسانه ای جهان امروز، «فیلم» است و توجه جدی به این هنر جذاب، می تواند بازی را در جنگ رسانه ای حال حاضر، عوض کند. هدف از برگزاری این دوره، تربیت و آموزش مقدماتی نسل پرانگیزه و با استعداد در حوزه ی فیلم و علی الخصوص فیلمسازی مستند میباشد تا راه را برای فراگیری حرفه ای این هنر، برای استعدادهای آینده کشور باز کند.

توجه: جزئیات دوره و زمان برگذاری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدت دوره: 30 جلسه

ابزار لازم: در جلسه اول مشخص می کردد.

سرفصل ها :

  • نویسندگی و چگونگی ارائه ایده ی ساخت آیتم کوتاه ، تصویربرداری، تدوین، صدابرداری

دوره آموزش موشن گرافیک

معرفی دوره

در دوره فشرده ساخت موشن گرافیک شما در طول 13 جلسه 90 دقیقه ای با رویکرد پروژه محور ساخت موشن گرافیک دو بعدی رو آموزش می بینید. پس از این دوره شما میتونید به این مسیر ادامه بدید و با تولید پروژه های نمونه ، قدرت طراحی موشن خودتون رو نشون بدین و وارد بازار کار بشید.

توجه : زمان دوره بعدا اعلام خواهد شد.

مدت دوره: 13 جلسه

ابزار لازم: لپتاپ.

پیشنیاز: بهتره مخاطبان با نرم افزار های تدوین و فتوشاپ آشنایی داشته باشن.

محدوده سنی: از 14 سال تا 40 سال

شیوه تدریس: پروژه محور

مدت هر کلاس: 90 دقیقه

آزمون: در انتهای فصل دوم و فصل سوم آزمون داریم

پروژه پایان دوره: دارد.

سرفصل ها :

  • فصل اول: آشنایی سطحی با نرم افزار گرافیکی Adobe Illustrator (1 جلسه به صورت فشرده)
    • جلسه اول
      • آشنایی با محیط Illustrator
      • آشنایی با shape ها و object ها
      • Pen tool
      • Pathfinder
      • Group, Expand, Clipping mask
      • Transform, Arrange, Align
      • Layers, Fill, Stroke, Gradient, Color
      • Save & Export
  • فصل دوم: متحرک سازی با افترافکت (7 جلسه به صورت فشرده)
    • جلسه اول
      • آشنایی با محیط افترافکت
    • جلسه دوم
      • نوار زمان (Time-line)
      • Time remapping
      • Time stretch
      • Composition
    • جلسه سوم
      • متحرک سازی
      • ویرایشگر منحنی (Curve Editor)
    • جلسه چهارم
      • نکات دوازده گانه پویانمایی
    • جلسه پنجم
      • افکت ها
    • جلسه ششم
      • خروجی گرفتن از افترافکت (Render Queue)
    • جلسه هفتم
      • آزمون فصل دوم
  • فصل سوم: تولید صدا با Audition و صداگذاری با افترافکت (8 جلسه به صورت فشرده)
    • جلسه اول
      • ورود ویدئو به Audition
      • Multi section
    • جلسه دوم
      • ویرایش sound clip ها
        • Cut
        • Copy
        • Paste
        • Fade in & out
        • Silence
        • Generate Tone
    • جلسه سوم تا پنجم
      • افکت گذاری
        • DE hummer
        • Single Band Composer
        • Normalize
        • Reduce Noise
        • Graphic Equalizer
        • Save MP3
    • جلسه ششم و هفتم
      • صدا گذاری با افترافکت
        • تنظیم صدا بروی تصویر
        • خروجی گرفتن از افترافکت
        • کاهش سایز فایل نهایی با HandBrake
    • جلسه هشتم
      • آزمون فصل سوم

دوره خبر نویسی رسانه ای و خبرنگاری

ابزار لازم: در جلسه اول مشخص می گردد.

سرفصل کلی :

  • تشکیلات خبری
  • الزامات خبرنگاری
  • سوژه یابی
  • مدیریت شبکه های مکمل
  • اصول مصاحبه
  • خبرنویسی و تنظیم خبر
  • آزمون

سرفصل جزئی :

  • تعریف خبر
  • مفاهیم اساسی خبر
  • درستی خبر(accurate)
  • روشنی خبر(clear)
  • ارزش های خبری
  • سهم و نقش روزنامه نگار
  • عتاصر خبری
  • رابطه عناصر خبری و ارزش های خبری
  • اجزای خبر
  • تیتر و انواع آن
  • لید و انواع آن
  • استفاده از عناصر خبر و ارزش های خبر در تهیه لید
  • سبک های خبرنویسی
  • نکاتی درباره تهیه و تنظیم خبرهای گوناگون
  • نکاتی در خبرنویسی
  • عناصر تشکیل دهنده سافت نیوز
  • حوزه خبری(Newsbeat/newsrun)
  • روزنامه نگاری علمی
  • آشنایی با خروجی های خبر
  • کارکردن با دبیر

دوره تولید محتوای گرافیکی مناسبتی(فوتوشاپ)

زمان دوره: اعلام خواهد گشت.

ابزار لازم: لپتاپ.

پیشنیاز: ندارد

مخاطب: تازه کاران

شیوه تدریس: پروژه محور

مدت دوره: کوتاه مدت 20 جلسه

مدت هرکلاس: 1.5 تا 2ساعت

آزمون: دارای آزمون میان دوره ای

پروژه پایانی: تولید پوستر های مناسبتی

سرفصل ها :

  • طرح موضوع و شناسایی المان ها
  • تفکیک و استخراج بهترین و نزدیکترین المان با ایده پردازی طرح نهایی
  • جایگذاری المان ها و استفاده از ابزار و آموزش بعضی از ابزار ها
  • زیبا سازی و آموزش ابزار های جدید
  • افکت ها و فیلتر ها
  • ترفندها و روش ها
  • ذخیره سازی ها ، استفاده از Cach، سایز ها و لایه ها
  • رفع مشکلات احتمالی
  • آموزش روش های هنری و حرفه ای طراحی(بررسی پوستر ها)
  • استخراج و نهایی کردن پوستر های تولید شده هنرجوها

دوره تولید محتوای موبایلی

معرفی دوره

استفاده از گوشی تلفن همراه به مثابه استدیویی جیبی برای تولید محتوا اعم از صوتی و تصویری.

زمان دوره: اعلام خواهد شد.

پیشنیاز: ندارد.

ابزار لازم: گوشی هوشمند.

مخاطب: تازه کاران

محدوده سنی: 12 به بالا

شیوه تدریس: کارگاهی، نظری وعملی

مدت دوره: 25-30 ساعت

مدت هر کلاس: 3-4 ساعت

سرفصل ها :

  • کارگاه اول : تولید محتوا و انواع آن
    • تولید محتوا یعنی چه ؟ تولید محتوا با موبایل چیست؟
    • انواع محتوا و انواع نویسنده محتوا (متنی ، صوتی ، تصویری)
    • هدف ما از تولید محتوا با موبایل
    • چرا تولید محتوا با موبایل تاثیرگذارتر است؟
    • چگونگی تولید محتوا با موبایل (ایده سازی برای تولید محتوا)
    • چه محتواهایی جذاب هستند و چگونه با موبایل محتوایی جذاب تولید کنیم؟
    • چگونه محتوای خود را منتشر کنیم؟
    • روش ها و تکنیک های افزایش سرعت در تولید محتوا
  • کارگاه دوم: تولید محتوا در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی (تلگرام ، اینستاگرام و توییتر (
    • شبکه های اجتماعی چیست؟
    • مخاطبان شما بیشتر در کدام شبکه اجتماعی فعال هستند؟
    • مزایای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
    • نحوه تولید محتوای باکیفیت در شبکه های اجتماعی )محتوای متنی و تصویری(
    • استراتژی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی )ترفند های جذب مخاطب(
    • فرهنگ انتشار محتوا )تشخیص صحت مطالب و مقابله با آن در شبکه های اجتماعی(
  • کارگاه سوم تا ششم: عکسبرداری و فیلم برداری و ویرایش با موبایل:
    • فصل اول: عکس برداری با موبایل
      • ارزش کیفیت عکس در عکاسی دیجیتال.
      • لنزها LENS،انواع لنزدوربین، عدسی ها و خواص آنها، بررسی خواص لنزها،لنز تله،خواص لنزهای واید.
      • عمق میدان چیست؟
      • آزمایش تغییر پرسپکتو در لنز واید وتله،
      • نور در عکاسی،منابع نور وتاثیرات آنها
      • بهترین ساعت برای عکاسی.
      • عکاسی در شب (1)
      • عکاسی درشب (2)
      • عکاسی در طلوع وغروب خورشید
      • عکس ضد نور
      • عکاسیHDR
      • عکس پانوراما PANORAMA
      • عکاسی ماکروMacro
      • شروع عکاسی ماکرو عکاسی پرتره PORTRAITE
      • ارائه جزوه آموزشی در آخر دوره
    • فصل دوم: آموزش فیلم برداری با موبایل
      • حساسیت فیلم(ISO)
      • نقش دیافراگم در عکاسی
      • تاثیردیافراگم درعمق میدان
      • شاترSHUTTER
      • مروری بر پیدایش دوربین های فیلمبرداری
      • ساختار انواع دوربین فیلمبرداری
      • آشنایی با اصول اولیه فیلمبرداری
      • تکنیکهای حرفهای فیلمبرداری با گوشیهای موبایل
      • آشنایی با تجهیزات کاربردی گوشیهای موبایل برای کار فیلمبرداری
      • نکات کاربردی فیلمبرداری با گوشیهای موبایل آموزش نرم افزار های تدوین موبایلی ( keine maste ، In shot)
  • کارگاه هفتم: مهارتی
    • تهیه و تدوین پادکست

دوره مقدماتی بازی سازی و برنامه نویسی ویژوال در یونیتی

معرفی دوره

آموزش مقدماتی طراحی و ساخت بازی های رایانه ای بدون کد نویسی.

زمان دوره: اعلام خواهد شد

ابزار لازم: لپتاپ.

پیشنیاز: آشنا به رایانه، آشنا به زبان انگلیسی

مخاطب: تازه کاران

محدوده سنی: 12به بالا

شیوه تدریس: پروژه محور

مدت دوره: 18-24 ساعت

مدت هر کلاس:2 ساعت

آزمون: عملی.

پروژه پایانی: دارد

سرفصل ها :

  • جلسه اول: معرفی
    • معرفی بازی های ساخته شده با یونیتی و پلی میکر.
    • ارائه یک شمای کلی از بازی سازی.
    • جایگاه این دوره در شمای کلی بازی سازی کجاست؟(در این دوره ها ما برنامه نویسانی را تربیت می کنیم که با دید طراح بازی کدنویسی انجام میدهند.)
    • عایدی افراد پس از پایان دوره چیست؟
    • آیا حتما باید منتظر یک طراح هنری ماند تا محصول تولید شود؟ اگر او نبود پس این دوره به چه درد ما می خورد؟
    • من در پایان این دوره چی بدست میارم که حاضر باشم هزینه این کلاس را بپردازم؟
    • تشریح ویژوال اسکریپتینگ.
    • معرفی پروژه های این دوره.(ویدیو تهیه شود یا بصورت عملی چند نمونه در همان جلسه ارائه شود.)
  • جلسه دوم: آماده سازی
    • معرفی یونیتی .
    • معرفی کاربرد های یونیتی غیر از بازی سازی از جمله یادگیری ماشین، شبیه سازی، معماری ،هوش مصنوعی و.. .
    • نصب و راهندازی Unity و PlayMaker .
    • ایجاد یک پروژه جدید و ذخیره آن.
    • بررسی اجمالی بر Unity .(آشنایی ابتدایی با تب ها و منوها )
    • طراحی یک صحنه با گیم ابجکت ها .
    • شی ساخته شده در بالا را با اسکریپت ساده سی شارپ حرکت می دهیم.
    • حال می خواهیم اسکریپت بالا را در PlayMaker با عملیات های بیشتر(مثلا رفت و برگشت شی، کنترل حرکت آن از طریق ورودی ها و ..) اجرا کنیم تا دانش پژوه تفاوت در رسیدن به نتیجه بین کدنویسی ویژوال و غیر آن را درک کند.
    • ذخیره یک صحنه تکمیل شده.
    • نحوه ی تغییر طرح (layout) در ویرایشگر Unity و ذخیره آن.
    • سفارشی کردن Unity .
  • جلسه سوم (مباحث مربوط به طراحی مرحله و طراحی سند بازی مطرح میشود.)
    • در ابتدا پروژه " پرش و لغزش" معرفی شود.(ارائه یک پیش نمایش)
    • کد های درون آن نمایش داده شود و یادآوری شود ما از طریق کدنویسی ویژوال دیگر نیاز به این کدها نداریم.
    • شروع طراحی سند این بازی(GDD)(01)
  • توجه
    • این بخش یعنی " شروع طراحی سند این بازی(GDD)" دو هدف دارد، اولا دانش پژوه قبل از آموزش هر مبحث یک چالش ذهنی داشته باشد تا ساخت پروژه را با دانش خود جلو ببرند(یعنی ایده هایی که در حد همین پروژه در حال آموزش هست می تواند در حین آموزش مورد استفاده قرار بگیرد). دوما برای پروژه پایان ترم یک سند بازی را همزمان با پروژه ای که در حال آموزشش هستیم پیش ببریم که حتی می تواند کاملا متفاوت از پروژه در حال آموزش باشد ولی از همون اصول دوره در طراحی آن استفاده می شود.
    • چگونگی ایجاد و ذخیره یک پروژه جدید.
    • شروع طراحی سند این بازی(GDD)(02)
    • وارد کردن منابع هنری.(شامل اسپرایت ها،سیستم ذرات و ...)
    • طراحی مرحله ساده.(شامل سیستم ذرات و موسیقی زمینه و ...)
    • معرفی مباحث فیزیک(RigidBody,Collider,Bouncing) به کمک اعمال آن ها در پروژه جدید.(معرفی جاذبه، برخورد،جهش،اصطحکاک ).
  • شروع طراحی سند این بازی(GDD)(03) :
    • آنچه در اینجا طراحی می شود در یک Scene جدید اجرایی کنید به عنوان تمرین کاربر.
    • راجع به مبحث ژانر بازی صحبت میشود؛ فیلم معرفی ژانر های مختلف پخش شود، چند نمونه بازی در ژانر های مختلف بررسی شود.
    • در این قسمت برای استفاده مجدد از موانع پریفب ها را معرفی کن.
    • برای قسمت بعدی توجه داشته باشید تغییرات را براساس لیز خوردن وزنه روی یخ اعمال کنید.
  • جلسه چهارم :
    • در ابتدای این جلسه، یکی از مسابقات پیش رو به عنوان عاملی انگیزشی معرفی می شود برای مثال هکاتون بازی های رایانه ای جدی شناسانده می شود، می شود فیلم معرفی این رویداد در سال 96 را پخش می گردد. - حال این سند طراحی شده در جلسات قبل را با PlayMaker جان بخشی می کنیم:
      • آشنایی با PlayMaker :
        • بررسی اجمالی بر PlayMaker .(آشنایی ابتدایی با تب ها و منوها)
        • اجرای پروژه مکعب چشمک زن.
        • طراحی الگوریتم مناسب این پروژه.(توضیح مختصر راجع به مفهوم الگوریتم با مثال های طبیعی، نمونه عملی قبلی در اینجا تشریح شود.)
        • پیاده سازی الگوریتم برخورد با سکه و پخش صدای برخورد در PlayMaker.
        • پیاده سازی الگوریتم حرکت دادن توپ در PlayMaker.
        • با ارائه چند مسئله الگوریتمی متنی این مفهوم الگوریتم بیشتر باز شود.
  • پروژه میان ترم
    • هر دانش پژوه مرحله ای طراحی کند که در آن توپ از یک مبدا شروع به حرکت میکند(بازیکن میتواند روی آن کنترل داشته یا نداشته باشد.)، با عبور از موانع به جمع کردن سکه ها می پردازد، مسیر (سفر قهرمان) را طی می کند و در انتها به مقصد تعیین شده می رسد.
  • جلسه پنجم طراحی الگوریتم و ابزار فلوچارت:
    • توضیح اجمالی از مفهوم کدنویسی و زبان های برنامه سازی، عملکرد Unity در برخورد با کدهای ورودی به منظور فهم مکانیزم اجرای کد در این موتور.
    • حل مسائل الگوریتمی مبتنی بر روش های غیر عددی برای فهم الگوریتم و کارایی آن.
    • تعریف فلوچارت و حل مسائل الگوریتمی به کمک آن .
    • صحت الگوریتم.
    • حلقه های تکرار و تکرار تودرتو.
    • مقایسه الگوریتم ها.
    • FSM در PlayMaker چیست؟ (ارتباطش با فلوچارت بازگو شود).
    • حل مسائل الگوریتمی با PlayMaker .
    • تشریح مفهوم Visual Scripting .
  • جلسه ششم: پروژه ها سطح صفر
    • چرخش مکعب.
    • دنبال کردن هدف توسط یک گیم آبجکت.
    • تعقیب گیم آبجکت توسط دوربین.
  • جلسه هفتم: پروژه ها سطح یک
    • حرکت بین FSM ها: حرکت رفت و برگشت یک گیم آبجکت بین دو هدف.
    • ساخت کنترلر سوم شخص.(بکار گیری از ابزار Template برای قابلیت استفاده ی مجدد)
    • باز و بسته شدن در با تکنیک Trigger .
    • جلسه هشتم: پروژه ها سطح دو
      • تعقیب نشانگر
      • کنترل انیمشن
      • تعریف پروژه نهایی
        • در طول دوره ما به ازای هر کاری که در پروژه اعمال میکنیم از دانش پژوه می خواهیم برای پروژه دلخواه خود - که البته تنها ورژن دیگر از پروژه آموزش داده شده هست نه یک پروژه کاملا متفاوت- سند سازی کند تا در پایان دوره براساس آن یک بازی بسازد. در پایان دوره در یک بازه زمانی خروجی ها از دانش پژوهان دریافت و بررسی میشود.
        • پرونده های ویژه(غیر منظم)
          • در این بخش به بررسی اتفاقات روز دنیای گیم می پردازیم؛ معرفی رویدادها، بازی های روز ایرانی و خارجی، فناوری های جدید از جمله اهداف این قسمت هست. به عنوان عامل تهییج کننده داستان موفقیت شرکت های مختلف از جمله ایرانی و بازی هایشان که موفق به انتشار جهانی شده اند؛ ارائه میشود.

دوره CEH (هکر قانونمند)

معرفی دوره

در این دوره با امنیت و روش های ان بصورت نسبی آشنا می شویم. این دوره چگنگی نحوه هک شدن و یاد گرفتن مقابله با هکر هست.

زمان دوره: اعلام خواهد شد.

ابزار لازم: لپتاپ.

پیشنیاز: افراد ویندوز را بشناسند

مخاطب: تازه کاران تا حرفه ای ها

محدوده سنی: رده سنی 18 به بالا بهتره 20 یا 21 به بالا باشد

شیوه تدریس: پروژه محور

مدت دوره: 45 ساعت

مدت هر کلاس: زمان تقریبی هرجلسه 3 ساعت(هر فصل در یک جلسه ارائه می شود)

سرفصل ها :

  • فصل اول - مقدمه ای بر امنیت
  • فصل دوم - آزمایشگاه (Lab)
  • فصل سوم - اصطلاحات CEH
  • فصل چهارم - بررسی و شناسایی در‌پاها (Footprinting and Reconnaissance)
  • فصل پنجم - اسکن سیستماتیک شبکه (Systematic Network Scanning)
  • فصل ششم - سرشماری (Enumeration)
  • فصل هفتم - چگونگی هک شدن سیستم ((System hacking
  • فصل هشتم - بدافزار (Malware)
  • فصل نهم - شنود (Sniffing)
  • فصل دهم - مهندسی اجتماعی ((Social Engineering
  • فصل یازدهم - DoS
  • فصل دوازدهم - نشست‌ ربایی (Session Hijacking)
  • فصل سیزدهم - سرورها و برنامه‌های وب ((Web servers and Applications
  • فصل چهاردهم - تزریق به پایگاه‌داده (SQL Injection)
  • فصل پانزدهم - امنیت WiFi

دوره گویندگی بانوان

زمان دوره: اعلام خواهد شد.

ابزار لازم: گوشی دارای قابلیت ضبط صدا به همراه داشته باشید.

مخاطب: تازه واردان.

محدوده سنی:14 به بالا

شیوه تدریس: کارگاهی

مدت دوره: 20جلسه (1 جلسه آزمون 19 جلسه درس)

مدت هر کلاس: 2ساعت

آزمون: کتبی(5 تا 6 سوال که در 200 ثانیه باید پاسخ داده شوند)

سرفصل کلی

  • بیان موثر و تکنیک های فن بیان و سخنوری
  • ایجاد اعتماد به نفس در ارائه کلام و روان خوانی
  • اصول و فنون مذاکره و بازیگری در رسانه
  • فن بیان گویندگی خبر- اجرا
  • تمرکز لحظه ای و بداهه پردازی
  • دوبله انیمیشن – دوبله سینما
  • ارتباط غیر کلامی – اصول آراستگی
  • صدا سازی گویندگی خبر و اجرا

جزئیات سرفصل

  1. ایجاد اعتماد به نفس در ارائه کلام و روان خوانی:
    از طریق تمرین و تکرار در کلاس و ضبط صدای اول در جلسه اول با جلسه آخر و مقایسه آن.
  2. اصول و فنون مذاکره بازیگری در رسانه:
    نحوه حضور فرد در جلوی دوربین یا حضار، چگونگی تغییر در میمیک صورت و بدن در حین اجرا و یا خواندن خبری فوری.
  3. فن بیان گویندگی خبر – اجرا :
    الفبای بیان-ژست های عامیانه تفاوت گویندگی خبر و اجرا، چگونگی شیوه صحیح تنفس، روان خوانی وتکنیک خواندن.
  4. تمرین لحظه ای بداهه پردازی:
    اینکه در حین حرف زدن به جای من من کردن چند ثانیه سکوت و مخاطب را تشنه شنیدن کردن.در بداهه گویی باید متن بر گرفته از فکر فرد باشد نه از سایت یا روزنامه.
  5. دوبله انیمیشن-دوبله سینما:
    استفاده از انیمیشن ها برای صدا سازی و تکنیک های صدا سازی با استفاده ازتقلید و الگو گرفتن از صدا های حیوانات و تمرین و تکرار با هنرجو.
  6. ارتباط غیر کلامی:
    نحوه ارتباط چشمی که چطور بدون حرف زدن بتوان با مخاطب ارتباط برقرار نموده حالت ها و ژست های متفاوت بدن.
  7. اصول آراستگی:
    تفاوت پوشش محری خبر و مجری برنامه اجتماعی یا سیاسی، چگونگی پوشش در سطح اجتماع و مجالس.
  8. تست صدا و اجرا:
    در جلسه اول تست صدا و اجرا و رفع اشکال از هنرجو. بیان موثر و تکنیک های فن بیان و سخنوری. به فرد آموزش داده می شود در رابطه با لحن، برجسته خوانی، پیوسته خوانی، فیزیک و بیان که بیان شامل دوبلاژ-سلفژ- تئاتر می باشد. تکنیک های للازم برای حضور و جذب مخاطب برای ارائه مطلب.
  9. آواز خوانی:
    به هنرجو آموزش داده می شود تا با استفاده از شعر های دیوان حافظ یا دیگر شاعران بتواند تاکیدات و خوانش صحیح شعر و ابیات و حتی مطالب مهم تاکیدی را انجام دهد.

دوره طراحی سایت

توجه: جزئیات دوره و زمان برگذاری متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دوره ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی

معرفی دوره

در این دوره شما می توانید بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی شروع به ساخت اپلیکیشن های موبایل نمایید.

پیشنیاز: ندارد.

ابزار لازم: لپتاپ.

محدوده سنی: از 14 سال تا 40 سال

سرفصل کلی :

  • آشنایی با روش های تولید اپلیکیشن موبایل
  • بررسی برنامه های ساخته شده با اپ ساز
  • معرفی نرم افزار اپلیکیشن ساز و آشنایی با پیش نیاز و نصب نرم افزار
  • بررسی یک نرم افزار ساخته شده با اپ ساز
  • آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار
  • ساخت تصاویر گیف و نحوه استفاده از آن ها در برنامه
  • استفاده از فتوشاپ جهت ساز تصاویر و آیکن ها
  • ایجاد رویداد آپدیت در نرم افزار
  • تبدیل وب سایت به یک اپلیکیشن اندرویدی
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربران
  • پرداخت درون برنامه ای کافه بازار
  • آشنایی با مفهوم keystore و استفاده از آن
  • گرفتن خروجی apk از برنامه ساز
  • انتشار برنامه در مارکت ها